hemma en tväris

från skolan! fick  lunch tidigare eftersom vi ska och se landskampen och det var 100 m lång kö till matsalen så jag åkte på färg och tapet istället. som förväntat så var det 3 dagars leverans på alla tapeter.
så jag åkte till coop bygg, där fanns det vita, men jag kunde inte bestämma mig för om de var vita eller vita. för det är ju skillnad, ellerhur?
funderar även på att köpa så vi kan göra en fondvägg i hallen, hittade en fin och diskret tapet i vitt med mönster. provade ringa melker för smakråd och för att vi tillsammans skulle välja men mest troligt sitter han på planet till stockholm eller så har han glömt att slå igång telefonen, för batteri det har han. (en bra flickvän byter fullladdat mot tomt batteri)
jag blir fattig av dessa tapet, färg och limköp. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0