fredagkväll

det känns som att alla  mina vänner är ska ut ikväll utom jag som börjar jobba klockan 6 i morgon. tänkte att för mitt eget bästa tar vi en lugn kväll!
vi har haft middagsgäster (melkers pappa och mammas faster från sthlm) och jag har stjussat melker till david.
tänkte packa i lite i kartonger, det tar aldrig slut och vara lite social med främmandet, men jag har så ont i magen. hatar det verkligen. proviva är min gud!!
funderar på att rensa garderoben också, men jag orkar aldrig att ta mig tid så antagligen kommer jag knöla ner det mesta i en påse som kommeratt ligga i förrådet eller dylikt.
Längtar till vi ska till ikea och drömmer mig bort en smula




så  länge pengarna räcker så länge köper jaaa!!!! komigen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0