don't you know?

piercingar - öronen
tatueringar - nej
längd - 169cm (hehe)
skostorlek - 37
hårfärg -  blond
vad är du rädd för - ibland för mörker
vem/vilka vet mest om dig? emelie elin emma och rebban
gillar du att tvätta - jaa typ=)
gillar du berg-och-dalbana - ÄLSKar den
vad ska du göra ikväll? ändrade planer så vi ser vart världen vänder oss!  fest ?
önskar du att du bodde någon annanstans - jaa, södra sverige
tänker du på självmord - nej absolut inte
tycker andra att du är attraktiv - kan inte jag avgöra!!
vilket shampoo använder du - Graham Webb Silk Repair och SP Hydro
morgon- eller nattmänniska? morgon tyyyp
sparare eller slösare? slösar och sparar!
bio eller promenad? både och!
är du kittlig? OM jag ärrr
rädd för insekter? nja ibland
vad gjorde du kl 8 i morse? sov
nämn något som gjorde dig glad igår: min klass, mina vänner
vilka är viktigast för dig? alla nära & kära
snarkar du? inte vad jag vet
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att jag skulle kunna teleportera mig vart som helst när som helst
stökigt eller välstädat? välstädat
vad gör du om du får hicka? hickar?
favorit..
mat -
kycklingsallad från kanel
låt - alla med chris brown, rihanna och beyonce ungefär
dryck - loka granatäpple
film -  finns många, crash, finding neverland, coach carter, the notebook, OSV

har du nånsin..
gråtit över en pojke -
ja
gråtit över en flicka -  ja
ljugit för någon - ja
varit i slagsmål - bara mellan
blivit arresterad - arresterad? typ


antal

gånger ditt hjärta brustit - det är nog helt nu, så det var nog inga stora förluster
hjärtan brustit på grund av dej? - hoppas inte det
personer från grundskolan du har kontakt med - nja några finns det nog
gånger ditt namn varit med i tidningen - födelsedagar, fotboll, friidrotten, skolan, fotbollstennis osv!
ärr du har på kroppen - ja,några


senaste
personen du fick brev av - en tjej på traderaaa :)
personen du fick sms av - emmmaaa
gången hela din familj åt middag tillsammans? - förra veckan!
saken du köpte - melontuggummi


vad har du gjort idag - vaknat och duschat
brukar du svära mycket -  nja olika
hur tidigt stiger du upp - vardagar 7.30 och helger mellan 9-11
gillar du att slåss - JAAA om jag är starkast
vad är du allergisk mot - elaka människor
var har du ont - halsen
använder du hårspray - japp
favorit serie - prison break
håkan hellström eller the ark - ingen av dom
gillar du ketchup - inte enskilt
är du glad nu - yes
var du glad igår - jaa
varför? - för jag umgicks med de som är nära hjärtat
vad dansar du till - musik
stockholm är - i mitt hjärta
göteborg är - en fin stad
kan du sjunga - kan kan jag ;)
gillar du att sjunga?  det är kul hehee, låter dock inte bra
guld eller silver - silver
spaghetti eller makaroner - ingen
ett land du helst vill besöka thailand eller hawaii - thailand


vem:
saknar du -
 finns flera
vill du döda - ojoj ingen
rörde dig sist -  mamma
vill du slå - ingen
kysste dig sist - Melker
vill du kittla - ELIN
kramade du sist - jimmie
vill du prata med - nja den som vill!
skrek du på sist -  jag är väl aldrig aggro? hee
vill du vara som - deniseee
sårade dig sist - kommer inte ihåg
vill du bli galet full med - vänner
gjorde dig riktigt glad senast - mina vänner
ringde du senast - elin
är vackrast på jorden - rihanna, marilyn monroe och kate moss är väldigt vackra!


har du:
för många vänner -
nej
förföljelsemani - huh? nej
tvångstankar -  neej
någon annan psykisk sjukdom - nja lite knäpp ibland bara
någon fysisk sjukdom - nej
någon skada - nepppp
färgat håret - kan man säga
brutit några ben - nejj, hård som sten
egen dator - jag har 2
bra självförtroende - hm, njaa inte överdrivet
bjudit ut någon - ja
varit kär - ja
varit otrogen - nej inte en chans
har någon varit otrogen mot dig - inte vad jag vet
lämnat landet - absolut
rymt hemifrån - jepp, ca 6 bast och less på livet.
tuttat eld på nått - haha ja, illa! höll på att gå illa.  
gjort något olagligt - tyvärr!


hur:
svarar du i telefonen -
om det är någon av tjejerna "tjena tjejen" annars "hej det är denise" eller "hej"
mycket pengar har du - bra fråga!
tjänar du pengar - lön + studiebidrag
ofta bäddar du sängen - everyday
ofta diskar du - när det behövs
ofta städar du - direkt det är stökigt ungefär
många stör du dig på - nja "rapparen" på skolan


välj:
katt eller hund -
  kissemisse
vitt eller svart - svart
varmt eller kallt - varmt
vatten eller land - båda!
telefon eller internet -  telefon
musik eller tystnad - musik
bok eller film - movieee
leva eller dö - live your life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0