I AM


sskåååååååål för torsdag!!!!!!



Yes I am
Yes she is
Even when I'm a mess
I still put on a vest
With an S on my chest
Oh yes
I'm a Superwoman



Tradera suger och att jag förlorade
och ginas hemsida suger. har försökt att beställa en jeansjacka i flera dagar, men varje gång jag tryckt  "betala" har allt avbryts, GISSA om min storlek finns nu???!!!
så på min halvlediga dag känner jag nu för att tröst-shoppa, men insåg lika fort att jag tänkte "vart ska jag shoppa?" finns nog inte mycket att hänga i julgranen här för tillfället.
tänkte fortsätta min hurtighet från gårdagens träning med att fara ut och springa, men när jag vaknade i morse hade min hals och röst avlängsnat. så det blir en promenad istället i plusgraderna!
Två klippningar klockan halv 3 och sedan ärdet knytkalas med klassen hos emma, så laga mat måste jag hinna också!
peaceeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0