through the rain

jamen helgen har flygit förbi!
festen i fredags började hos mig med grillat och mys! shottar och sånt innan vi åkter med racerbilen till konsum och fortsatte, lite för mycket. och sedan station.. en stund!!
match på lördagsmorgonen och jobb på kvällen, även söndag! så medan alla jobbar på brännan så är jag fortfarande likblek!
idag har Jessica från Loreál varit på skolan och haft en färgkurs! Waynes med elin och sedan en klippning på salongen!
träning ikväll och jag älskar vädreeeeet, inte!


och föresten såg jag att jekke hade vunnit en väst, och på samma bild hade tjejen svinfräscha skinnshorts som jag kände att jag måste ha, så desperat har jag letat på tradera. Vart finns deeeeeeee?

två veckor och två dagar

NYP MIG I ARMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0