Shawty, watcha name is?

'
så brun skulle jag vilja vara nu..


istället sitter jag här likblek på min lediga dag och ska plugga! känns faktiskt bra, med tanke på att dagen har massa godbitar att bjuda på!
ska vara barnvakt (finns det någon bättre anledning att köpa melontugg på en vardag eftersom min lillebror också gillar dom + att anledningen att jimpan just ville att jag av systrarna skulle sköta handlade nog om Super Mario, han vill att jag ska varva spelet, för "det är ju skitcoolt")
umgås med elin ikväll, slinga hennes hår, plugga 30 min (OBS!) och se gossip girl , hehehee:) lovee
är nästan helt säker på att jag frågar elin vid halv 10 (ungefär) hur mycket klockan är, hon svarar och vi tittar på varandra sedan springer vi med full fart till bilen!!! undra varför?

i söndags var vi ute och åkte inlines, jag tror att jag inte glänste, men kul var det! några stopp på vägen innan vi åkte hem och såg hockey! och igår var jag och pelin förbi på resia och checkade utbuden, vilket ser mycket lovade uttt. vi skippar ospec utan dusch/wc och ofällbara stolar, och kör på antingen ungdoms-party-hotellet på mallis eller hotellet på kreta? vad säger ni duuuudes? vi bokar om en vecka!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: trelin

hahahahahah, du glömde att nämna att JAG hinner först till bilen - always ;)

2009-04-28 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0