ROCKKKKK

vem rockade inte igår egentligen?
balzac var king
jag var king
allt var king

först smögdrack vi hos errre innan vi åkte till marcus och fortsatte där innan balzac, trevligt folk och sånt=)
klunkade erres vin så både jag och hon var på G
drack lite mer drinkar och glömde cidern på hatthyllan påvägen mot balzac, men det behövdes nog inte.
kom till hotellet vid 3 och några boende ville att jag skulle hänga med på efterfest, men icckeeet. 3 timmars sömn innan väckaren ringde och pigg som en lärka hann ja både diska undan köksdisken, baka tigerkaka och stöka och pyssla i köket innan någon människa syntes till!
ikväll vankas det personalfest, och VILKEN fest missar jag? BRA ingen
nu börjars det snart igen. synd bara att melker kommer hem idag så jag inte hinner träffa honom.
Glamour-tema, NU KÖR JA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0