Let's run and hide



inte värt att otränad springa broarna utan att stretcha efteråt!
borde plugga, har prov till veckan, läxförhör och inlämning
träning ikväll, ute igen och fökyld.
ledig i morgon också, riktigt najs faktiskt.
följer tradera och nöter beyonce som fan. HON ÄR KING

lovet gick fortare än fortast
fest
vittjåkk/a-jaur
lycksele
uteträning
bästa vänner
bio
usel matchtid och förjävligt kallt
jobbbbb
staden
bolt och gossip

och hur funkar det på stan? jag följde melker och anton, vi kom till stan 10.40 i torsdags och 11.20 skulle de hem för de var klara!!!! när hände det senast?

Kommentarer
Postat av: elon

ser att det ser väldigt tomt ut på kommentar sidan här på din blogg...kanske det beror på att jag inte varity här på et ttag? ;););)

2009-04-20 @ 21:58:15
Postat av: elon

ser att det ser väldigt tomt ut på kommentar sidan här på din blogg...kanske det beror på att jag inte varity här på et ttag? ;););)

2009-04-20 @ 21:58:28
Postat av: Denise

haha ja, och jag ser att det är bäst att kommentera 2 gånger då ;)

2009-04-21 @ 09:28:49
URL: http://deniseborjesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0