let me say

när väckaren ringde klockan 6 ville jag mest av allt vända mig om och fortsätta sova. Med träningsvärk i armar och rygg pallrade jag mig upp och nu är jag nästan pigg!
frukosten är sedan länge framme, sockerkakan står i ugnen, toaletterna är städade och gästerna börjar sakta men säkert trilla in! att jag jobbar själv när det är 44 frukost känns också lite halvstressigt och med över 20 avresor. Man får slita för varje krona iallafall!!
slutar jobba klockan 15 och då tänkte jag att jag & melker skulle ut och springa, men jag tror att han inte hade tänkt det.. Måndag i morgon och jag ska på skolan, känns lite halvkonstigt eftersom det var länge sedan det inträffade! ska även in på salongen efter skolan och klippa lite!!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0