ledighet



jamen idag är det 2 veckor till nästa lektion, hur firades det?
idag har jag haft religion på förmiddagen och sedan har jag satt in löshår på syster och tränat.
fått paket och sett musik 3ornas show!
helt trött taggar jag som en igelkott för i morgon, ungefär så....


i morgon ska jag iallfall och se om min kära klänning går att sy upp, hinner nog en sväng på stan också innan jag har två klippningar på salogen! SEDAN börjar festen.... lalala komigen alltihopa och ROCKA.
ps. jag ska inte vara fullast på stället, skit i alla mina andra teorier :D:D:D


varför vill en helt okänd tjej med stora upptryckta bröst på visningsbilden bli vän med mig på facebook?
varför bet jag mig i tungan så jag fortfarande har ont när jag tuggade melontugg?
och varför kommer går tiden fort när man har roligt???????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0