en dag på jobbet

på jobbet spökar det som vanligt
jag startade på youtube i köket superwoman med alicia keys, efter ca 5 min när jag står just utanför köket börjar en annan låt med alicia så jag tänkte för mig själv. " Henke(kocken) gillar nog min musik ändå ( alla klagar för att det spelas för mycket beyonce, chris, rihanna osv..) " så jag går in och tar honom på bar gärning... men icket. han hade inte rört datorn, utan den hade börjat av sig själv (?)
sedan när jag står och pratar i telefonen med en gäst kommer vaktmästaren i full hastighet PÅ EN CYKEL genom lobbyn. haha inte ofta man ser en 72årig snubbe på en cykel i en lobby i en reception.
Iallfall, mot min vilja, har jag idag jobbat 06.30-15
Emelie och ELin stormar i umeå och jag ruttnar här. Får NÖJA mig med 45 min på stan här...
men allting känns betydligt bättre när Melker precis ringde och sa att han har laddat hem Prison Break, nya avsnittet. yyyyyyyey har tilloch med börjat drömma om mr Miller!!

och för att inte tala om hur mycket melontuggummin jag nu har tuggat på lovet. för första gången; det verker fan i mina tänder, DET är illa!!!!! (ps. mmåste köpa merr.) ÄLSKA MER 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0