darling

påvägen till skolan brukar jag alltid lyssna på musik, nuförtiden är det ofta beyonce, chris eller rihanna (någon som är förvånad?) som strömmar i min headset. i morse valde jag chris första album, chris brown. och även fast det var länge sedan sist så kunde jag fortfarande ordningen låtarna kommer i och varenda textrad. det är så sjukt egentligen hur det kommer sig. jag visste första textraden innan jag kom på vilken låt det var.
iallfall var det en väldigt härlig känsla i hela kroppen och ofta när jag hör gammal musik tänker jag tillbaka till tiden när jag lyssnade på låtarna. Anderstorp, kommer inte ihåg om det var 1an eller 2an, men saknar det som fan. inte för att jag vill tillbaka, men för att det skapar så många minnen runt om i atorps korridorer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0