back on track

sitter på första lektionen efter påsklovet och kan andas ut!
har länge haft ångest inför denna religionslektion eftersom inlämningsuppgiften har bitit sig in i mitt samvete. Förstod knappt uppgiften och allt kändes bara konstigt när kriterierna omfattade olika uppgifter.
"om ni satsar på högre betyg har ni hela lovet på er".
KÄNNS BRA när man kommer tillbaka och öppnar dokumentet som inte har förändrats sedan sist. Men nu känner jag mig faktiskt rätt taggad! har kommit igång och det känns mycket bättre.

det som också känns lite bättre är att jag inte kommer att missa något prov. Jag har sedan länge meddelat att jag kommer att vara borta v 20. och vad tror ni händer? de lägger 2 prov under den veckan!!! men det skulle gå lösa sa sara så es muy bien=) får nog göra ena provet innan och ena efteråt.
Provet på måndag är också flyttat så nu har jag endast denna inlämningsuppgift att tänka på (plus spanskaläxan till torsdag)
Jag älskar nog skolan ändå=)


idag slutar jag om en timma, tänkte fixa någon lunch och sedan skriva lite religion eftersom jag vill bli klar och känna lugnet! när melker slutar ska vi ut och springa sedan har jag träning på norrvalla halv 5.
och ikväll väntar waynes med tjejerna! guld


skål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0