13 april

tiden går fort när man har roligt och likaså dagarna
fick lov i onsdags och det känns som att det var igår. Station i torsdags var iallafall king, vi började hos cammen. Drack mycket men ändå var jag rätt lugn, för ovanlighetens skull!
jag och melker fick hämtning vid halv 2 eftersom vi skulle till vittjåkk med familjen på fredagmorgonen!
var i backen hela dagen, badade på arvidsjaurs äventyrsbad och fikade hos anton. På lördagen vaknade vi av solen och vädret var på topp, åkte några åk i backen och somnade i solen. INTE bra gjort. jag är fortfarande knallröd i ansikten och vit halva pannan, snygggg!!
var på bio med emma och melker lördagkväll och såg Gran Torino som var bra! några tårar i slutskedet och sedan en sväng förbi på calles innan vi landade hos melker!
igår var jag först och blev fotad av Angie sedan branschkväll för hela slanten. Det var inte så mycket röjj och det har varit betydligt roligare men förfesten var muybien=)
hem tidigt för jag lovade anna att jobba idag, kändes helt OK med tanke på 100% ob, YES :-D
idag ska jag följa med melker till lycksele för att träffa hans familj, så jag hinner nog hem och duscha och packa innan bussen går!
back in buissness på onsdag dååååå, men bitterfittan i kalendern. PUSS

hittade bilder från igår!





Kommentarer
Postat av: lisette

gud så fin du är!!!

2009-04-18 @ 00:50:25
URL: http://betskt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0