ta min hand och koooooooooom

söndag idag och redan en vecka sedan jag kom hem. tiden springer iväg när man har roligt!
I Veckan har jag tränat, färgat håret på emelie och rebecca, haft skola och i fredags var jag i piteå på födelsedagsfest.
Igår  satt vi först på waynes ett bra tag, sedan gick vi på ica och handlade.
Jag Rebecca Elin och Bella lagade middag hos mig. Kyckling med grönsaker nötter i ostron och soyasås och ris. Senare på aftonen kom malin anna och monica och vi såg prison break säsong 1. jag har bara sett 2 och 3 så det är på  tiden!
Idag hade vi match i fromheden och kvällen ska spenderas med emma. Fruktsallad, mys, ljus och tv. Som en riktig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0