I could never let you go

I väntan på att emmas träning slutar så håller rebban på att skicka resterande bilder från uppsala. En resa som är svår att förkortad, jag skulle kortfattat säga melontuggummi och kaffemuggar. och allt annat?

Iallafall så började jag tänka litegrann tidigare i veckan. Jag brukar alltid ha ångest när det blir höst och vinter, men jag har inte det. Ska jag ha ångest över det i stället? Jag har kommit fram till att jag hatar kyla, och den övervinner mig inte längre.
Ifredags skulle vi skriva 3 saker vi tänkte på när vi hör ordet höst. Kyla, mörker, levande ljus, färgglada löv och lukten tror jag att jag skrev. Jag tycker att det känns fint och mysigt med hösten just nu.  Levande ljus är ungefär det finaste som finns, ett sätt att få mig på fall. Och en annan sak jag tänker på när jag tänker på hösten är Waynes. Fråga mig inte varför, det är bara så. En kaffe och sitta och prata till att det är så mörkt att detär kusligt att cykla hem. Mysigt.
Det är så mysigt bara.
Och jag måste verkligen säga det igen.Jag har verkligen världens finaste vänner! Helt utan tvekan är jag så glad att jag har er. Ta inget förgivet. älskar er tjejer!!!!


having the time of our life!!!




Lust är att göra något man vill, inte måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0