and guess what

Kvällen kan sammanfattat crazy.

Tjejerna kom vid sex helt överhungriga, maten kom efter halvsju och alla åt!
Charader, drinkar och sanning & konka och historier hit och dit. Sandra kom vid halvelva, så jag gjorde min sista drink/shot, vet inte riktigt vad jag bör kalla det.
Dansade och hade en trevlig tid, resten var helt galet. Inget mer att säga.
Kom hem efter några om och men vid 3. Och vaknade vid halv 11, Sandra ringde och var helt förtvivlad och orolig. Haha.
Hon hade fått 3 vakter på balzac, receptionisten på malmia och någon annan där inne springa och leta efter mig.
Ja, vad ska jag säga? jag är iallafall glad att jag har flera mammor!
Har städat bort allting, partyskivan är på i högvolym och jag är lika peppad som igår. Ska på en promenix innan jag ser ett avsnitt pb, duschar och sedan jobbar!
Någon med bilder från gårkvällen? ida och eve?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0