you, you, you, you, you, youuuu

den här dagen vill jag bara bädda ner i min säng på en gång!
steg upp kvart i sex och cyklade till jobbet i min dunjacka. det var en aning kallt när jag vaknade!
Har nyligen kommit hem, så nu tänkte jag ta en tupplur innan jag ska tillbaka till jobbet klocka fyra för att sedan stänga vid midnatt. Snabb matte och jag jobbar 14 timmar idag! vad håller jag på med?
I måndags var jag iallfall på salongen, klippte Matte och Ulla! Var lite halv nervös men det gick superbra. Så jag kände mig glad i kläderna! Köpte en klocka och på kvällen gjorde vi fruktsallad, massor. Och för att inte glömma Wentworth på kvällskvisten!
Igår fixade jag sandras hår, slingade & klippte, gjorde om löshåret och sånt!  Hockeyn också!





Vad heter du? - Denise
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Skulle nog inte vilja byta!
Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? - Inget annat antar jag. Jimmie om jag hade snopp
Smeknamn? - Denne, Dennis och andra fula
Vilket stjärntecken är du? - Stenbock
Vilken årgång är du? - 1990
Vart bor du? - I mitt rum
Hur lång är du? - 169 cm
Bott utomlands? - Nope
Flyttat antal gånger? - sammanlagt? kanske 4
Vart skulle du vilja bo? - Södra Sverige, Hua Hin, Miami
Har du utländska föräldrar? - Min far är halvfinsk
Vilken tid är din väckarklocka ställd på? - Avstängd nu, men i morse, 05.45.
Vad vill du bli när du blir äldre? - Alldeles för mycket! Ekonomiskt oberoende, mamma, frisör osv!
Har du pojkvän/flickvän? - nej
Är du kär? - nej
Syskon? - 2 systrar och 2 bröder, det räcker så!
Tror du att folk pratar bakom din rygg? - Jag antar det, men hoppas att det är positivt :)
Tycker inte om? - Människor som ljuger
Tre saker jag vill ha varje dag? - Ett glatt humör, fina vänner och kramar
Önskar jag var bättre på? - Säga Nej, somna på kvällarna och tro på mig själv
Vad gör dig glad? - Vänner, värme, familjen!
När flyg du senast? 3 veckor sedan

Vad längtar du till? - Sommaren
Gör du din egen frukost ?- När jag inte äter på hotellet
Vad är din högsta önskan just nu? - bra fråga! utlandsresa? vinna på lotto?
Har du en bärbar dator? - sí, claro!
Är du blyg? - Skulle jag inte påstå!

UTSEENDE
Hårfärg och frisyr? - Blond och axellångt :(
Ögonfärg? - BLuuuue
Mest nöjd med? - Ja! skulle nog påstå benen
Minst nöjd med? -självförtroendet!
Skostorlek? - 37
Glasögon? - nej, allt är glasklart
Har du några piercingar/tatueringar? - Öronen
Hur ofta tränar du? - Beroende på hur mycket tid som finns!


FAVORIT
Film? - Svårt att välja! Crash
Låt ?- Alla av Rihanna
Årstid? - Sommar, ofcourse!
Mat/dryck? - Grillat och vatten
Djur? - Katt?
Färg? - på kläder blir det ofta vit eller svart! vet ej favoritfärg annars :)
Parfym? - Ralph Lauren Hot
Ämne i skolan? - Frisörteknik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0