vivo en el norte de suecia, hace frío.




paljettklänningen, har kommit till användning en gång..värt egentligen? någon som känner sig manad?!




Estocolmo es muy divertido. Helt underbart faktiskt,och jag har spanskaprov i morgon, es burrido.
Iallfall så väger min plånbok nada = alla pengar es fin.
Men så bra det känns att garderoben som var proppfull är ännu mer packad. två par skor, två koftor, , ett par jeans, en tröja, jacka, väska, läppglans, sockar, strumpbyxor, två halsdukar, mössa, osv.! NU är jag buntad och förberedd på denna kalla plats.
Vin
Stan
Mer vin
Mer stan
Mamas and tapas
bio
Ännu mer stan
soft hotell mitt på hötorget

Ni FATTAR? yyyyyey det var king

föresten

Jag och emelie beställde cider till maten
kyparen: har ni legg?
vi: ja
kyparen: okey ( springer iväg och kommer med två cider)

haha hon kände nog inget tvång attt frågaa.HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0