MY GIRL

    



Det är alltså fest på lördag, eller är det?

det tar miljarder år att ladda upp bilder så snart ger jag upp!

Jobb hela tiden iallfall, och det känns jävligt bra alltså. Lite sliten bara, men det gör inget om hundra år! Lov snart och det kommer att bli wonderful, myskväll på fredag med film, mycklefesten och emma 18års"fest" med klassen på lördag, Jobbar på aurum söndagkväll (INSE sovmorgon efter festdag, hur ofta händer det för mig????!!!! :-D ) måndag jobbar jag på salongen, likaså tisdag. Onsdag är det jobb som gäller och på torsdag var tanken till p-toooown och cammi. måste dock höra med henne först!! Fredag betyder halloween. och vad säger det mig? coooomeon tjejer. lets get some plaanss!!!! oooosv. lovet är alltså redan förbi(nästan)
DET kommer att bli KING. utom att elin glassar i london och jag är kvar här =( men det gör ingenting heller om hundra år, you'll be back!
tre lektioner och ett pass från LOV mina kära medarbetare, och det ska bli så sköönt! kommer inte ihåg sist jag hade sovmorgon. det måste nog ska varit en månad sen, but i will keep smiling! life.


Det handlar inte om hur man ser ut, utan hur man beter sig.
Det handlar inte om hur många vänner man har, utan vilka som alltid finns kvar.
Det handlar inte om vart man vill, utan om hur man tänker ta sig dit.
Det handlar inte om vad folk tycker om en,utan vad man tycker om sig själv och
Det handlar inte om att få den alla vill ha, det handlar om att få den man själv vill ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0