cant get enough of you


från igår då!

tänkte skriva av mig en smula, ett jättelång inlägg om ingenting egentligen, men så började jag fundera på om vad. För just nu är jag inte upprörd över något, exalterad eller något sånt! bara i normal balans!
Helgen som varit.
Fredag: skola till 16 och sedan var det bestämt lov på schemat! på kvällen var det inplanerat idol och mys hos sarah, var chaffis så det blev en hel del bilfärder fram och tillbaka.
Lördag: steg upp långt innan tuppen, eller mer bestämt tio över 6. Åkte vi 20 i 7 mot myckle för att hämta upp jessica och sedan resten av tjejerna för att göra ett besök i haparanda. Ikea och Alko. Blev inte så mycket shopping, men lagomt. Och det minst friska var att vi inte höll på att hitta till alko. HAHA tillslut fann vi vårat mål. Hemfärden blev väldigt snabb, för att mycklefesten väntade, kom hem 5 över 6, hoppade direkt in i duschen och gjorde mig i ordning. 20 i 7 var rebecca utanför för att hämta upp mig. snacka om snabb tjej(!!). mat och mys sedan drog jag mig snabbt till emma e där festen var i sitt tidiga skede. En vinare senare och vi hade jävligt roligt! Dans, musik och prat, som vanligt alltså. Oskar hämtade mig för ett besök på olles, dock var väldigt kortvarigt, det hade nog blivit lite för mycket av det goda. Han stjussade hem mig och jag var hemma ganska tidigt faktiskt. Skönt iallfall!
Söndag: Vaknade 10 över 11, helt utvilad och undrandes över att mamma inte hade väckt mig! Hon kom ner och gjorde mig påmind att det är vintertid nu så klockan var bara 10 över 10 och det kändes bra att jag inte sovit bort hela morgonen!Ann fotograferade hela familjen till tidningsartikeln och sedan var det "möte"(låter för seriöst) angående halloween och hemmis! Det var jag och bella som var med! haha friskt. vi närvarade och vi bestämde! Perfekt! Nu sitter jag på jobbet och har lite mindre än 5 timmar kvar! Lugnet bedrar ibland. men just nu är det nada. Okej, ska nog sluta med spanskan på fritiden innan emma skjuter mig. men det är alldeles för roligtttt. I veckan väntar det mycket tid på salongen. Klippningar, löshår och färgningar. och det gillas alot. Nu ska jag fortsätta här i livet. hasta la vista! (sista)



Whoaa whoaa
This is what I wanna do
Whoaa whoaa
Let's have some fun
Whoaa whoaa
One on one just me and you
Whoaa whoaa

Hvfr2, bäst på fest!


Framtiden är det oskrivna kapitlet

Kommentarer
Postat av: en emma

Du bäst för dig att det är sista!!! jag blir galen snarast ( ;) )

2008-10-27 @ 00:10:41
Postat av: Sarah

Hallå,det där var typ den fulaste bilden du kunde hitta på mig va? :D

2008-10-27 @ 15:11:11
URL: http://mrsfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0