Was it everything that you were looking for?



miss u

fullt upp hela tiden! Igår startade praktiken och idag har jag varit överallt!
I morgon ska jag jobba innan skolan och efter skolan, plus hinna med möte, jag är sämst på att säga nej. Tordag jobbar jag efter skolan och sedan på fredag, bär det av till huvudstaden för att stanna i fyra dagar. helt perfekt.
Direkt jag kommer hem börjar stressen igen och veckan är redan fylld. Snart lov, och det känns som att vi inte har börjat ännu? men lovet kommer att bli king!  det blir trots allt vad man gör det till.
Ska sätta på världens bästa musik sedan se nyheterna innan jag kryper ner i sängen, det kommer att bli en lång dag i morgon. peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0