onsdag!

jag vill bara att det ska vara nästa fredag nu på en gång!
Idag hade vi för övrigt jättekul på skolan, dock om vi tar bort all väntan. Tema årstiderna skulle formas, så vi kom till skolan i vanlig tid. Jag och evelina gjorde våran modells hår. Vi tog bussen in till stan för att linnea skulle bli sminkad och sedan inlindad i tyg för att senare bli fotograferad. SVINBRA!! är jättenöjd med resultatet faktiskt :-D
Igår var jag på stan med syster, hjälpte henne att hitta nya kläder att fylla ut garderoben i och sedan klippte jag och färgade sandra!

känner ni min inlevelse?

nyårsdagen!



hela sommaren. jag och du.
det roliga är att ingen av oss kom ihåg denna underbara bild. love you

det ska bli skönt med helg. en jättelugn helg med de som betyder så mycket för mig! som det ska vara=)
nu har jag äntligen bytt till mitt minneskort i telefonen, så det finns bra om utrymme!! lovely.
Spanska i morgon till kvart i 11, sedan jobbar jag/möte från klockan 14. kokerska. hur låter det?

Kommentarer
Postat av: anonym

hahahaha, jag älskar också bilden :]

2008-10-15 @ 20:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0