close your eyes let the rhythm take you there

9 oktober. imorgon är det fredag and några extra ljusglimtar i vardagen.

Jobb ikväll och sedan är det över. Kommer bli totaly perfekt!


Español idag till lunch, sedan träffade jag elin på waynes och vi satt där ett bra tag.

Ikväll så jobbar jag, bara några timmar och igår jobbade jag. Alla rika män som behandlade pengar som skräp, TYP. Jag skulle också vilja ha så mycket pengar ibland, men bara ibland!

Idag känner jag mig väldigt djup, och det ska få fortsätta. Nu ska vi antingen avsluta eller "börja om". jag blir bara så glad. Men alltid är det något som hindrar mig


He got me singing that la la la




äkta svensk sommar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0