baby slow down

hola, comó te llamas? det är helg igen och vem är inte glad över det?
jag har iallfall gått och blivit sjuk, nyser hela tiden och kan knapp andas! Passade inte bra eftersom vi ska ut och äta i kväll! Idag på skolan har jag iallfall färgat emelies hår, snäppet mörkare och sedan klippte jag henne, eller toppade det! :-) Lockade det sen som blev pricken över i:et.
Är glad och stolt över mig själv att jag hann det, eller att det gick så fort! Efter tog jag en kaffe på waynes med some of the giiirls.
Hann till och med köpa en klocka. DET går ej bra att inte slösa pengar. Stockholm blir lidande, eller inte ? ;-)

Iallfall började jag fundera på hur folk uppfattar mig, eftersom tidigare i veckan skulle alla iklassen skriva något positivt om varje individ! Alltid kul att läsa, och man blir så nyfiken när man får roliga lappar. "Fötetagsam", "Glädjespridare", "Godhjärtad", "Ställer alltid upp", "lämnar ingen utanför". HAHA alltså företagsam?

• Ikväll väntar middag med tjejerna och massor med mys
• I morgon jobbar jag mellan halv 7 och 15
• Malins stuga på kvällen, mys!
• Se hockeymatch
• Möte med fotbollen.

Full fart, och det är så jag gillar läget!








Jag räddade precis livet på en människa som brann!



love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0