usted no sabe lo que tiene hasta que lo pierda

sitter på spanska lektionen och översätter ett spanskt brev vi tydligen ska skicka iväg till någon tjej.
det går inte så jättebra och jag vill till stan nu!!
åker med bussen till stan, ska kika på någon klänningentill nyårs eftersom den jag köpte är too big!


smygtittade på vår film från hemavan idag på rasten! måste ha sett friskt ut när jag satt och skrattade för mig själv!
Idag ska jag vara väldigt duktig! elin skahjälpa mig med att skriva lite om 70-talet. Igår ville jag nästan slita av mig håret för att det gick så dåligt!!!!
så jag jobbade istället, 12 timmar tror jag att det blev. och när väckaren ringde i morse drömde jag att jag ville sova längre, skulle varit underbart.
klippa per och sedan träning! får se om jag får mig några slingor i mitt hår, yyyyyyye! snart helg igen=) lagfest, mycket jobb och bowling! GREAT

Kommentarer
Postat av: emma

Du ! jag måste bara ha en kopia på filmen.... åååh=)

2008-11-13 @ 12:14:17
URL: http://emmasehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0