TOMORROW:






JA, sitter här igen! lördagkväll står det i min kalender och jag har snaaart jobbat klart! väktaren borde i detta tillfälle vara här, men jag skymtar ingen!
har varit en lugn dag idag! steg upp vid tio, fixade och trixade, gick till stan och åt lunch med familjen, skjusade hem mamma och åkte vidare på jobbet!
är ett par här som inte har alla blommor i rabatten! var tvungen att ringa hit securitas och hela visan!
vid halvnio kom han ner
"jag ger upp nu, nu ger jag upp! kan ni ringa en taxi så betalar jag halva rummet så betalar frugan resten"
haha det var droppen, jag höll på dö!
det är 18 på blazac ikväll och jag tror att det är mycket folk där, tur att jag är LADDAD som fan för i morgon så det var nog bra att jag har varit lugn i helgen! men i morgon ska det ändras. dock mindre bra att jag har kund på måndagmorgon. det löser vi.
nu börjar jag bli fundersam eftersom ingen väktare så långt ögat kan nå!!! ajajjaaa tagga mer för i morgon då=)=)


aurum i action!!!=)





Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till,
och jag vet inte varför men varje gång jag ser dig känner jag att det enda jag vill,
är att komma dig nära
Det är samma sak, varje gång vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0