The other side of the door

jamen godkväll!
pokerkväll igår med vin och mycket skratt, efter närmare 3 timmar valde vi att sluta, så vi räknade markerna och jag slutade 2a! Fick tillbaka min insats och var helt nöjd med det!

For en sväng förbi olles! träffade lite folk, både trevliga och roliga! och världen är alltför liten. Varför träffar man alltid personer som känner någon man känner?

Vaknade upp vid halv 11 hos elin, och somnade om en stund till. Ställde faktiskt inte väckaren, eller rättare sagt så stängde elin av den innan vi somnade!!

Elin julpyntade och jag sov, bra kombination=)

Började jobba klockan 15, har varit julbord och sånt! Jag är rredan less. Efter 2 julbord. Revbenspjäll och pizzasallad! SUper!!=)

veckan nu kommer jag att vara off. omänsklig och lite till

måndag: Praktik 9-13, 13.30-15-30 möte , 16-18 kund på salongen, jobba 18-

tisdag: Salongen 10, jobba från 11.30- ca 23

onsdag: Jobba 8.30-12, skola 13-16, kund 16 på salongen, filmkväll hos elin

torsdag:Skola 9-12, massage 13, kund på salongen 15.30, träning 20-21, ev plugga

fredag: skola 9-16, jobb 16-

lördag: jobba 16-

söndag: träning, jobba 12-20

veckan efter jobbar jag "bara" 35 h!


och som emma tyckte att mitt motto inte passade in på att jag jobbar mycket så:

hur ska jag kunna göra allt jag vill uppleva om jag inte har pengar?

Utlandsresor, konserter, shoppa, hemavan osv=) det lever jag ffffffför!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0