notice meeeee

vad hände? snart fredag
and that meeeeeans... melontuggummi. fem dagar utan!!
har jobbat sedan fyra och nu börjar allt vara på sin plats. allt utom väcktaren som bör komma på några minuter!
spanskan idag gick ovanligt fort, åkte in med bussen till stan och cyklade hem.
Städade och sydde en topp, tubtopp närmare bestämt! tänkte först sy en kjol men jag hann ångra mig innan det var färdigt! Mörkblå i sammetstyg och jag gillar den typ=)
tänkte köpa lite mer tyg och sy en kjol, men idag när jag var inne på olssons tyger kunde jag inte välja tyg!
har varit rätt lagom här, inte för lite och inte för mycket!
I morgon ska vi tydligen på bio och se någon film. Twilights, rätta mig om jag är ute och cyklar?
Först frisörteknik till klockan 16.
Jag har insett att aurum kommer att komma med en stooor trupp till branschkvällen. Oftast brukar vi vara några få tappra krigare, men nu är vi uppemot 20 mannar! kommer bli så himla bra! mat på viking, förfest vid ck-parkeringen för att sedan storma balzac!
Hörde idag även att det är 18 på balzac på lördag! tur att jag 10 min innan tagit på mig jobb, så jag inte behöver komma med undanflykter. ELin hur gick det med nykterheten till nyårs? hur många minuspoäng har vi tagit? haha minst 100!!
Fett najs med lön nästa vecka, mest synd att jag tjänar som en slav, tur att jag har roligt på jobbet och tycker om det ändå=)


lovelyyy!
kalltttt!

volleyboll och sommar!

Pdol=)
ÅÅÅÅH jag är bara så lycklig!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0