i want it all

har suttit oc h kikat på både skor och massa kläder! försöker att hålla mig men det blir lite jobbigt.
så var det torsdag och spanskan är precis bortgjord för denna vecka.
Nu väntar jag på att vi ska ha luciaträning ( haha jag hör hur det låter. jag + luciaövning???) det ska iallfall bli mysigt!
fika med elin, middag hos pappa, träning och film! superious=) dock måste jag förbi jobbet, klart att jag skulle glömma mobilen dära!
kinerserna checkade ut i morse, och glad är jag fördet. BLir lite rädd när de springer runt med en kamera och säger "beautiful" alltså enda ordet på engelska, nästan. "photo, beautiful" låter det.
tillsist fick dom ett kort på mig,och jävlart hela bunten med 11 kineser stod och var helt förbryllade över kortet!
ja, nu går dagen vidare , love

Kommentarer
Postat av: the eeeeeee

hahaha heeeeeeeet

2008-11-28 @ 11:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0