i wanna get down

jamen lysande! i morgon är det torsdag vilket betyder español, igen!!!
hatar att veckorna går så fort och att det känns som att jag alltid har den lektionen.
Iallfall efteråt ska jag hem, städa litegrann innan jobbet övertar min kväll, och få seee nu sy min kjol, eller hade jag ångrat mig till ett linne?
idag började skolan vid 1 så jag steg upp vid halv 10 och sydde litegrann, plockade undan kläder, renbäddade och sånt!
Har skrivit väldigt mycket nu om himla 70-talet så jag kan avvakta en stund, tväris på stan, handla middag och lagade tacos hos sandra innan vi såg The butterfly effect. småäcklig film och när sandra ska skjusa hem mig säger hon
"I am dead and I don't read lips"
och kör ner, det kommer en cyklist och jag ssskriker hhhhey.
och sandra : tror du att jag är mongo eller?
MEN JA
planerat inför söndag och jag är taggad i flödheter. (mycket alltså)
kommer att bli king, såsom alla gånger (när vi glömde förra skyltsöndagen, anmälan och olaga hot (??) ingen remember)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0