Here we are all alone

morsning korsning! jag hade en wonderful dream då min väckare ringde femton minuter över 6. Upp och hoppa!
fram med frukosten, tända ljusen, hämta morgontidningarna( jag svär att det var kallt) kassan, datorerna och godiset osv!
Pigg och alert var många hotellgäster, en hade varit ute på en promenad när jag låste upp entredörren klockan 6,30 och en hade varit ute och sprungit! friskt
minst 10 gäster har redan ätit och frukosten öppnar egentligen om några minuter!
Jag tänkte iallfall dammsuga och sånt innan Nettan dyker upp!
I går var det full rulle, skola hem jobb på bråkdelen av en sekund, nästan. Mycket matgäster, fulla gubbar, fräscha snubbar, gamla gubbar. Överallt, mest fulla iallfall.
Jag jobbar nu till tre, tänkte en vända förbi stan, ska skjusa mamma och sedan ska jag mest troligt äta med Nettan och sedan Pokerkväll med vin hos Monica! det låter superios=)
Och i morgon mer wooork. Jenny har fyllt schemat nu, så jag kommer mest troligt inte vara åtkomlig förrän 20 dec!!
jamen=) love


brrrrrrrra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0