Do you know until you lose it

jag känner mig bara så effektiv, jag sitter på jobbet och har hunnit med så mycket på mindre än 2 timmar! Frukosten var framme innan sju, även det varma och äggen. Jag trodde inte ens på mig själv när jag insåg det OCH äggen är inte misslyckade. Har städat i lobbyn och dammsugat. Kommer att vara själv hela dagen, så det kommer nog gå väldigt långsamt, får lyssna på thevocie hela dagen med hög volym så jag kan digga hårdare!
Vad behövs för en myig och tidig kväll dagen innan man jobbar FR? En (BRA) film, melontuggummin och en elin! Filmer som vi hyr brukar vi misslyckas med, men ändå blir det bra! Melontugg, behöver jag förklara?
Jag får ångest, men jag har en känsla av att jag bara kommer att få melontuggummin när jag fyller år. SKIPPA tanken!!!
Och föresten är Alicia Keys så snygg att jag inte vet maken. Hon sjunger helt gudomligt, är fruktansvärt musikaliskt och hon är vacker. och för att inte tala om hennes låtar!




du får inte ha mig som en dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0