det är så logiskt att man fattar

det är alltså torsdag idag och för mig känns det som tisdag eftersom jag hade veckans första lektion igår! rrräätt skönt iallfall!
i måndags var jag ledig! och i tisdags också! färgade/slingade håret på emelie och susanne! sedan var det tänkt att jag skulle plugga men jag for till folkparken på Svensk Caters mässa med julbord och Lövångersrevyn! fan så king de är, trist bara att jag inte tycker om julbord. Mandarin och revbenspjäll är det som duger för mig! och julborden börjar extra tidigt iår , detta bådar ej gott =/
I går hade jag skola, började vid lunch så var påmassage innan! Efter skolan träffade jag emma och elin på waynes och åt kycklingsallad.
Cyklade till Christoffer efter middagen och såg Prisonbreak i mängder!!! det är KING. vi såg6 avsnitt irad, friskt. Sedan stjussade han hem mig.





ge mig sommar!!!


idag har jag träning för första gången på länge, eller om man kan kalladet för träning? och imorgon har jag frisörteknik the hole day, sedan kan vi räkna med en flaska vin, eller ett tetrapack red gooold. yey


Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, om du visar mig ett klipp med Rihanna som berör mig lika mycket då lovar jag att jag lägger upp de klippet + att jag skriver ett hyllnings inlägg som bara handlar om dig!

2008-11-06 @ 23:08:10
URL: http://erikj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0