ddddoont you?

söndag morgon och klockan är innan tuppen!
jag har precis plockat fram frukosten och väntar på att äggröran och baconen ska bli färdiga.
Efter en helt vilt stressig fredag avslutades den på statoin 8! det mesta var roligt, dock för mycket katt och för mycket folk!
jag och elin var som alltid på topp och resten var inte långt ifrån, varför försvann alla?

Min hals håller på att bli min bortgång, känns det som! Efter några koppar äckligt te med alldeles för mycket honung borde jag känna mig lite levande iallafall!
Lovet är slut och det känns som att det inte ens har börjat! Det är som vanligt alltså.
Fast dock har jag inte skola förrän på onsdag. greeeeat

Kommentarer
Postat av: Du vet vem

alltid på topp när det är fest!!!:D:D eller just ja...vi låg ju mest på golvet den kvällen...

2008-11-02 @ 13:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0