you take me where I've never been

hej och hå!
denna dag har jag nog inte gjort särskilt mycket. Städat och pysslat. Sytt litegrann och bakat!
Klockan tre på eftermiddagen var jag på jobbet, där var det minnesstund och för att hedra Kalle, eller Karl-Bruno som gått bort. Det var jättefint dukat i vitt, men kort på honom och en låt.
Jag hade också träning idag, vi var väldigt få, så särskilt mycket till träning blev det inte, avslut och några övningar.
Mat gjorde jag också, och som väldigt många andra dagar bestod middagen av tacos. fy så gott det är alltså! Jag provade att göra en guacamole sås, dock är den färdigköpta godare, men min fungerade bra ändå! tog mycket chili så det blev mycket smak :-)

minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0