yeeeeah

är bara så himla taggad för helgen, dock ett undantag som inte bör nämnas!
det borde egentligen vara roligt, men varför känner jag ångest? kommer alltid och känner mig så glad men det övergår forrtt verkligen. Borde inte vara så.
Torsdag i morgon, vilket betyder först frisörlektion, vi ska raka på en balong och sedan städa. Sen är vi finito = HELG :-D
Klippning på salongen och därefter träning..
Fredag har jag kund, ska göra slingor och sätta i löshår och därefter direkt till UMEÅ :-D let the party begin!
Lördag ska jag hem med bussen klockan 8 , hur det nu kommer att gå, match och sedan tillbaka med 3 bussen! Vet att jag inte kommer göra någon nytta, men jag fick visst inte välja.
WIHO alltså det kommer äga!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0