wonderful world

hej och hopp!
Gårkvällen spenderades hos JUlia med tjejerna iklassen + några extra ( som nog önskar att de gick med oss, haha) Jag åt jordgubbar så magen nästintill krampade. Var lite osocial och pratade i telefonen en stund, men vad gör det om hundra år?
Efter alla bravader så gick jag hemigen, en lagom promenad faktist.
Nu är lillebror här. han har feber så jag umgås med han till pappa kommer. OCh då ska jag till stan och klippa/färga sandra och ta ut och sätta i löshår :-) heldagsprojekt
ikväll ska jag se en film på 9an. Ladder 49, jag tycker att den verkar helt okej faktiskt. FAvvo-elin fyller även år om en vecka.
varför älskar vi måndagar?
6 skoldagar med lektioner kvar. behöver jag säga hur underbart allting är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0