wake me up

tjenispenis.
Igår var jag på skolan hela dagen, det var en färgtekniker från loreal som visade ljusfärger. Färgade folieslingor, hela håret och gjorde nyansering på 3 olika personer, väldigt intressant må jag lov att säga. En mycket lärorik dag.
Tog bussen till stan och inhandlade behövliga saker och efter på ica för att köpa middag. Grillad kyckling, avokado och phsyalis. Väldigt gott tillsammans! Jag Emma , Emma och Sarah åt hemma hos Emma och jäste sedan en stund.
Jag följde med de på ainas för att fika och prata. Efter cyklade jag förbi rebecca .Åkte sedan och hämtade emelie och vi brumade vidare till elin. Bella hämtade vi upp på vägen och hela sällskapet var samlat.
VI pratadehur mycket som helst faktiskt och åkte hem strax efter midnatt.
I morse steg jag upp halv 9 och hoppade direkt i duschen, hade drömt något sjukt konstigt så jag visste inte riktigt vad som egentligen hade hänt.Andra dagen i rad jag kommer ihåg vad jag dröm iochmed att förra natten drömde jag att jag träffade Rihanna. SJukt verkligt faktiskt. Hon hade sparat ut håret till en längre bob ungefär. Jättevacker och helt underbar. Cyklade med mamma till salongen så vi var där innan 10. Hon klippte min lugg och så. Sminkkursen började klockan 10 och vi fick se 3 olika maker. En sommrig, en bal och en bröllop. Väldigt intressant och jag blev väldigt inspirerad. Efter lunch så hade alla en egen modell som vi sminkade. SJälv sminkade jag Emma iklassen och själv blev jag nöjd med det jag ådstakom, faktiskt. Ville bara äga smink, såotroligt roligt. Nu har jag iallafall ätit middag och ska snart och träna, på grus. Tänkte städa litegrann innan,eller vika ihop lite kläder ungefär. I helgen (som börjar i morgon 12) väntar jobb, funderar på att åka till umeå på ,måndag för shoppiiiing. Shit alltså. FÅr ju lön. Dock inget att jubla över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0