to be left outside

Bowlingen i går, gick. Hm. Bra , om vi räknar första gången som uppvärmning. 116 på andra serien och jag känner mig rätt så nöjd med det!
Efter tog vi en kopp kaffe och en kiwi på aurum och därefter väntade hockeyn till stor spänning. Tråkigt att förlora och nu väntar Finland, en match om bronsmedlajen.
Kom hem vid halv 2 och gick och lade mig då.
Nu kom jag precis hem efter matchen, seriepremiären och vi förlorade med 1-2. KÄndes sugigt. Inställningen på vissa spelare kan höjas en aning.

Klassfest ikväll iallfall, kände mig peppad nyss, får se vad som händer. Delar av klassen kommer hit, så ska vi grilla och bara ha allmänt mysigt hoppas jagimage216



TAKE A BOW

Oh
How 'bout a round of applause?
Yeah
Standin ovation
Ohwoah Yeah
Yeah yeah yeah yeah

You look so dumb right now
Standin' outside my house
Tryin' to apologize
You're so ugly when you cry
Please
Just cut it out

Don't tell me you're sorry,
Cause you're not,
And baby when I know,
You're only sorry you got caught

But you put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now.
Go on and take a bow.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Blir bara så jävla förbannand, skulle gärna ta upp det. I nuläget är det bättre att ha det osagt.
Andas. Vet precis vad som syftas på, go ahead. Säg det. Bättre att stå upp än falla.
DU måste förtjäna det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0