there she goes

hoho. sitter hemma nu!
Allting idag blev ett missförstånd. Efter att alkolisterna utanför ck försökt bli vän med mig så träffade jag efter många om och men emma. Vi åt Plättar med jordgubbar och glass nere vid parken, gick på stan en stund med elin och sedan cyklade till henne. Där provade jag några klänningar och satt och pratade innan jag bagav mig hemåt!
Åt Kyckling med cashewnötter & grönsaker och jasminris. det var hurgott som helst :-) så nu hållerjag på att sprängas. Efter maten såg jag Eva & Adam, nostalgi på högsta nivå och jag önskade nästan att jag var liten igen.
Nu ikväll ska jag och Emma på bio, för att se What happens in vegas. Tror jag att den hette, kommer inte riktigt ihåg. men jag hoppas att den är bra :-)


Håller på få mer bilder från turkiii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0