sleepless nights

har varit och hämtat min cykel i stan, ska gå ner alldeles strax, ska duscha eftersom jag dragit ut på det väldigt länge.
I morgon är jag iallfall ledig. Har tänkt utföra några saker på förmiddagen och får se om jag ska in på stan en stund lite senare, kanske att jag åker förbi på anderstorp och säger hej där.
PÅ kvällen ska jag hursomhelst laga middag med sandra, eventuellt att det blir ett biobesök. Egentligen skulle Elin Rebban och Bella också ingå i vår trupp, men umeå gick före. Egentligen skulle det bli så för mig med, men matchen är i vägen. Det ska nog bli väldigt fint ändå.
Lördagkväll jobbar jag iallfall, hoppas att det blir en lugnkväll likaså söndag. Brukar vara helt dött på söndagar, kan få vara lite fart iallfall!


Jag pratade med syster idag också. Hon ringde i morse, vilket var roligt. Min lärare som annars hatar mobiltelefoner sa inget särskilt. VAr kul att höra hennes röst. Skulle mer än gärna vilja hälsa på henne. På Jullovet hoppas jag ska gå bra! Kan inte missa skolan.
Skulle också vilja att hon kom hem, en stund iallfall. Att ha en syster att umgås med, träffa och prata. Har Pernilla, men dubbelt är bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0