pepparkaka

just nu sitter jag i soffan och känner doften av grillat. Grillat förknippas med sommaren och sommaren är helt underbar.
Jag har gjort en sallad med avokado , physalis och sånt gott och så klyftpotatis. Det kommer smaka bra.
Jag har färgat, klippt och satt in löshår på lina med hjälpa av mamma och det blev superfint. Pricken över i:et när jag lockade det på slutet också. Nästan så att jag vill sätta in igen...
Funderar på om jag ska skriva svenskan ikväll eller hälsa på hos pappa eftersom jag fortfarande inte kan träna, eller vi har egentligen löpträning på erikslid!
I morgon är jag ledig, så jag ska kanske fixa sandras hår och så måste jag plugga. Permanentprov på onsdag och Nationella i Engelska på Torsdag och Nationella i svenska på fredag, sedan är allt klart inför sommarlov som ska bli så underbart, även fast nästan hela sommaren är planerad.
Detta ska bli den bästa sommaren utan tvekan :-) för mina vänner är de bästa :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0