na na na

dagen som varit:
Började skolan 5 över 9 i vanlig ordning. Pratade först en massa sedan gjorde jag en uppsättning på långhårsdockan. SLutade vid lunch så jag tog bussen till stan. Köpte jordgubbar och gick till salongen. Satt där och tog det lugnt, lösta korsord och inväntade min klippning. Åt middag innan min klippning eftersom jag hade träning direkt efter. Klippningen gick bra, en 6årig tjej med tjockt hår till rumpan nästan. Avslutade med lockar och en rosa slinga så var hon gladare än solen!
Träningen gick fort, några skottövningar och spel, match på lördag. Tur att jag kommer att få spela. not.
Nu ska jag och hämta cykeln sedan duscha och sova. Helg nu föresten. Nästa lektion är tisdag 10.30.
Turkiet den 2a? ångest. jag vill så gärna. Bröllop, 20årsfest. vad ska jag välja?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag hoppas att du väljer min fest :)

2008-05-22 @ 21:52:31
URL: http://zharaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0