morsning!

sitter och har precis ätit lite fil med havregryn och skivad kiwi. Även fast jag snart ska och äta lunch med elin och emma så tvingade mamma mig att äta. Men gott var det.
Jag kom hem för en timma sedan snart, igår direkt efter skolan åkte jag med sandra till boliden, lagade tacos, spelade yatzy och kastade pil. Tråkigtvis kom jag sist i båda spelen!
Vi var förbi på någon fest med sjuka människor så jag funderar nu på hänga oftare i boliden, haha :-)
Jag började skolan i går kvart i 1, men Ann-sofie ställde upp och hjälpte mig med frågorna om permanent dom hade gått igenom när jag låg på playan och sedan hade jag svenska efter lunch. Det gick så otroligt trögt och jag förstår inte varför. Alltid på fredageftermiddag blir jag sjukt less, men aldrig annars. Jag lämnade iallfall in uppgiften och frid och fröjd för alla.

Nu ska jag snart möta upp elin och emma vid norvalla, de ska springa en sväng men nu är min hals värre så jag avstår... jag hatar den verkligen, för när jag vill som mest träna, så får jag inte.



DAGENS VILL HA: Skor, i mängder
DAGENS KLÄDSEL:  Jeans och Svart fodral
DAGENS SMINK: Nada, helt naturell
DAGENS FRISYR: Lilla My-knut mitt på skallen
DAGENS LÅT: Lisa Nilsson - Himmlen runt hörnet ( Kom upp på min mp3 när jag cyklade från stan, helt fantastisk låt)
DAGENS PLANER: Duscha, Lunch med Emma & Elin vid älven, Städa & sedan Emmsan ikväll!
DAGENS SAKNAD: Emelie
DAGENS DUMMASTE: -
DAGENS LYCKA: Världen är underbar
DAGENS DROG: -
DAGENS KÖP: -
DAGENS GODIS: godislöfte
DAGENS HUMÖR: Alltid på topp
DAGENS ORD: Tussilago ( Alla dagar)


Har inte bättre för mig. Men nu ska jag duscha hejSVEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0