melon

glädekällan hittar du här. jag träffade elin på stan och båda hade så mycket gläde i överskott att vi bara var sjuka. Melontuggummin i överdrivt och elin köpte två toppar på gina.
Talet idag gick ändå bra. Kunde gått lite bättre, pratade lite för fort så att det inte riktigt räckte till 5 minuter.
Gick även in till Ann-Sofie och frrågade om hon hade rättat mitt prov, men hon var inte klar än, sedan fick jag besked om full pott. Jag spikade alltså permanentprovet. Snacka om överdrift i glädje :-D
Har färg i håret, det är helg, klassfest i morgon, första seriematchen, ska köpa underbara skor av sandra. ALLT är på topp. Jag älskar allting:-)PUSS

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej, är du intresserad av en ny bloggdesign? :) Jag har fixat design åt bl.a. miss sweden -07. Vill du ha en så kan du titta in på min blogg och läsa mer under "Designhjälp" längst upp på sidan, där kan du även se andra designer jag har gjort. Ha en bra dag! Kram :)

2008-05-16 @ 16:54:44
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0