måndag

det är så irriterande. jag försöker frenetiskt ladda upp bilder från turkiet och det går i snigelfart.
nu har jag fått låna kevins dator, men det tar ändå evigheter.
Här finns det iallfall bilder som jag redan laddat upp, och jag hopppas att det kommer mera :-)


Min lediga dag idag hur som helst. Så jag har pluggat lite, men mestadels tagit det lugnt. Ska skriva klart mitt PM och sedan läsa lite om permanent. Tänkte ut på en promenad med mp3. Alltid avkopplade och man kan tänka klart.
De flesta tjatar om sommarlov. Nog för att det ska bli skönt men det kommer vara tråkigt att missa frisörlektionerna. I ögonblicket kände jag hur töntigt det där lät, men sanningen är hård. Jag vill bara kunna allting nununu.
Engelskan och Svenskan ¨får mig att se svart, så jag önskar med hela min kraft att jag bara klarar NP i engelska så jag slipper det föralltid. i skolan såklart.
Svenska brukar jag egentligen tycka om, men jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Varje lektion känns som en evighet och jag blir alldeles tung i huvudet. BLÄ. Ett plus är att jag har bra lärare iallafall.
Jobbiga med sommarlovet är att jag älskar att planera och så har det blivit.
Från juni:

2 juni : Mys med klassen. Grilla, umgås & tycka om varandra
3 juni : Skolavslutning, se balen, fest med klasstjejernaaa
5 juni : 2or och 3or går ut. FEST
6 juni: Bröllop & bröllopsfest, all night loooong
7 juni : 20 årsfest, och vad gör vi? festar
12 juni -16 juni : Påväg mot oslo, kryssning till danmark, inhandling av massa gott, legoland. Familjesemester.
16 juni : Eefter färjan från danmark träffar jag tjejerna i gbg <3 fest & shopping
20 juni : Hemkommen och jobb i en vecka
25 juni - 28 juni : STADSFESTEn. skellefteås höjdpunkt.
30 juni : 18årsfest i Åre(??)
DEt var alltså juni. jag behöver nog inte fortsätta. men jag älskar mitt liv<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0