kom med?

dagen började som sagt med en missad sovmorgon, men lika glad är jag ändå! Lektionen var intressant och lärorik. Färglära och vi fick måla och rita. Pratade en stund och efteråt klippte jag Emma. Toppade lite på längderna och klippte ihop uppklippningen och längderna eftersom det var en väldigt hård kant. Åkte med kvart i 4 bussen till stan och träffade elin på stan. och sedan även angelica. Vi åt från Wook and roll. Jag och Angelica delade på Kyckling Cashew och Elin åt Sushi. VI satt i solen vid brinken och avnjöt maten. Vi skulle överraska elin med fika hos bella, men efter försägelse visste hon om att vi skulle dit, men glad blev hon när hon fick ett fint gossedjur, tårta och kakor! Cirkus skulle det också bli och planering inför helgen! Cirkusen var imponerade (dock EJ clownerna). En snubbe vände armarna i 360 grader, snacka om överrörlighet.
Nu har jag precis kommit hem, eller en stund sedan efter en cykelfärd från stan. Tänkte tvätta och lägga mig i soffan och zappa på tvn och sedan krypa ner i sängen!
Tack för ikväll tjejer=)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Hej syster! vad duktig du verka ha blivit pa klippa, ar sa stolt over dig!:) Idag ar det en solig dag, bakis som vanligt, och bara latar mig! :) hoppas du har det bra. har aldrig insett hur mycket jag kan sakna dig! ta hand om dig! kram Lisette!

2008-05-28 @ 06:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0