jisses!

känner hur huvudet nästintill dunkar. Började en halvtimma innan utsatt tid för att Anna skulle bort, och det börjar kännas som att jag har varit här i evigheter, dock har tiden går fort.
Det går inte ihop.
Det är iallafall lugnt ikväll, men samtidigt när det händer något så händer det samtidigt. En gäst vill göra klart med betalningen ikväll och det hade blivit fel med hans nota som skulle lösas, han vill ha ostsmörgåsar samtidigt som några ryssar vill ha 4 mattallrikar + en massa vodka. I sammaögonblick är det klart att telefonen ska ringa och jag ska lyckas bränna mina kycklingklubbor jag tänkte äta till middag. Allt löste sig finfint, men mitt huvud hänger inte riktigt med.
Har bakat, och då menar jag bakat. 5 olika sorter egentligen en till, men jag misslyckades med den.
Lite mindre än en och halv timma kvar. jag orkar hålla ut. Ska städa och göra klart allting för frukosten nu, sedan får vi se om jag pallar att baka lite till.

over and out :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0