jag var

kom nyligt hem från träning, som vanligt tvingade mamma mig att äta lite fast jag redan ätit en banan och sedan har jag duschat. Tänkte se Ladder 49 som går på tv, men hade redan missat en halvtimma när jag anlände hem så jag skippade det.
Idag har jag varit på salongen och gjort sandras hår. Tagit ut löshår, gjort folieslingor och sedan satte i. Det blev fint. Åkte nästan direkt till träningen och det gick nog bra. kunde gått lite bättre, men jag lever.
Tänkte göra en tidigkväll, zappa på tv:n och välja kläder. Har verkligen gjort det så länge jag kan minnas. För när jag var liten var jag inte som de andra barnen. Kunde byta kläder upp till 2-3 gånger per dag och mamma blev galen, så istället för att prova hela garderoben på morgonen och komma försent till skolan så valde jag alltid på kvällen innan, och det har jag gjort sedan dess. Nästintill tvångstankar faktiskt.
I morgon kommer en färgtekniker från Loreál och har färglära med oss. Det ska bli himla roligt faktiskt! Och träningen gick bort eller hade blivit ändrad till idag. Skönt med lite vila.
 
love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0